A logó egy vállalkozás következetes, jól felismerhető jele, melynek célja, hogy megkülönböztesse, kiemelje az Ön cégét a piac többi szereplője közül. Ezért a logó kiemelten fontos az egységes, konzekvens arculat, vizuális kommunikáció szempontjából.
Akár szöveges, akár ikonikus, akár vegyes vagy dinamikus, a logó az Ön cégét univerzálisan jelképezi, vagyis meghatározza arculatának fő nyomvonalait, s komoly reklámértékkel bír. Ezért nagyon nem mindegy, kire bízza vállalkozása logójának megtervezését! Ha szeretné, hogy precíz, ízléses, jellegzetes logó képviselje vállalkozását, kérje ajánlatunkat most!
A jelek, színek, alakzatok már az ősidők óta foglalkoztatják az embert, elég, ha a barlangrajzokra, majd a fokozatosan kialakuló és változó művészeti ágak kifejeződéseire gondolunk. Az ősemberek a barlangok falán hagyott jeleit, üzeneteit tekinthetjük talán a logók legtávolabbi ősének, de ha közelebbi „rokonokat” keresnénk, akkor az ókorig, középkorig kell „csupán” visszamennünk. A mai logók kialakulásában ugyanis olyan történelmi vonatkozású eseményeknek, jelenségeknek volt fontos szerepe, mint a pénzérmék, a címerek, a vízjegyek megjelenése, a nyomtatás feltalálása stb.
Később, az ipari forradalom után a fotográfia és a litográfia technikai feltételével kialakuló reklámipar a képi sík és a tipográfia egyesülését hozta el. Ezáltal a gyarapodó középosztály még tovább gyarapodhatott, hiszen az addig dekorációként és önkifejezésként szolgáló művészeti ág új értelmet nyert: az egyes márkák megkülönböztethették magukat a piacon. Ezt követően az Arts and Crafts mozgalomban a gyártók és a mesterek egyre inkább arra törekedtek, hogy felismerhető, egyedi termékeik legyenek, amelyhez az út a sajátos logók és vízjelek útján vezetett.
Manapság, a grafikai programok korában kellő fantáziával, stílusérzékkel, kreativitással a „lehetetlent” is le lehet modellezni – ehhez csak a megfelelő szakembert kell megtalálnia! Ne aggódjon, már meg is találta!
Egy esztétikus, figyelemfelkeltő logónak különböző szempontoknak kell megfelelnie stílusban, szín-és formavilágban ahhoz, hogy hűen reprezentálja az Ön cégét, s megkülönböztesse azt a többitől. Akár letisztult, minimalista, akár erőteljes, eleven koncepcióról van szó, mi tudni fogjuk, melyik az a stílus, hangulat, amely az Ön vállalkozásához a leginkább illik, s amely sikeresen képviseli cégét a piacon. Hogy honnan?
Ne essen kétségbe akkor sem, ha semmilyen elképzelése nincs cége logóját illetően. Mi egy logókérdőív segítségével felmérjük, mi a véleménye az egyes színekről, formákról, stílusokról, majd egy piackutatás keretében megvizsgáljuk, hogyan állnak a hasonló profilú cégek, s milyenek a hazai, nemzetközi trendek. Ezt követően elkészítjük az egyedi logóterveket, amelyek közül Ön kiválaszthatja azt, amelyik a legszimpatikusabb. Majd, ha Ön úgy kívánja, kisebb módosításokat is elvégzünk, annak érdekében, hogy Ön maximálisan elégedett legyen cége logójával! Mi vállaljuk már meglévő arculati elemek újragondolását és kivitelezését is.
Látványos, jellegzetes, minőségi – igényeljen egyedi imázst cégének, tekintse meg arculattervezési és kiadványszerkesztés szolgáltatásunkat is!